صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

حادثه، جان مربی سابق تیم ملی کوهنوردی را گرفت

  • کد خبر: ۱۶۲۵۵۴
  • ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۰
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: حسین عظیمی کوهنورد مربی سابق تیم ملی کوهنوردی بر اثر سقوط سنگ در منطقه شیرز کوهدشت جان خود را از دست داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد قدمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: حسین عظیمی کوهنورد با سابقه و مربی سابق تیم ملی کوهنوردی کشورمان  روز گذشته بر اثر سقوط سنگ در منطقه شیرز کوهدشت جان خود را از دست داد. پیکر وی توسط عوامل امدادی جمعیت هلال‌احمر و اورژانس فوریت‌های پزشکی به سردخانه کوهدشت منتقل شد.

وی با اشاره به اعزام بالگرد برای نجات کوهنورد همدانی افزود: این کوهنورد هنگام صعود به ارتفاعات شیرز سقوط کرده است و علی‌رغم تلاش عوامل امداد و نجات هلال‌احمر و اورژانس فوریت‌های پزشکی در دم جان باخت.

عظیمی از مربیان و هیمالیا نوردان مطرح استان همدان و ۴۷ سال سن داشت و به هنگام صعود از تخت سنگی بزرگ در این منطقه، ناگهان همراه با سنگ سقوط کرد.

دره شیرز پدیده‌ای طبیعی، فرهنگی و تاریخی و یکی از جاذبه‌های گردشگری کوهدشت بوده که در جلسه شورای ثبت و تعیین حریم آثار تاریخی در تاریخ ۲۶ آذرماه ۱۳۹۳ در فهرست آثار طبیعی کشور به ثبت ملی رسیده‌است.

این دره که با صخره‌ها و دیواره‌هایی با ارتفاع ۱۵۰ تا ۲۰۰ متر محصور شده است یکی از کم‌نظیرترین جاذبه‌های ژئوتوریستی را در چین‌خوردگی زاگرس پدید آورده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.