صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: تجهیز و تقویت پلیس امنیت اقتصادی به خصوص در مناطق مرزی از جنبه‌های نرم افزاری و سخت افزاری در دستور کار قرار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار حسین رحیمی در جمع روسا، مدیران و معاونان پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید براینکه بایستی با خلاقیت و نوآوری مداوم اقدامی نو و خدمتی تازه‌تر و بهتر به مردم ارائه کنیم، اظهار داشت: نباید فراموش کنیم که امروز کار و مسئولیت ما از اهمیت بالایی برخوردار است که باید هر چه بیشتر و بهتر با انجام صحیح و دقیق وظایف‌مان به مردم خدمت کنیم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه باید محور‌ها و بخش‌های مسئولیت خود را به درستی احصا و شناسایی کنیم، تصریح کرد: بایستی با شناسایی همه خلاء‌ها اجازه قانون‌گریزی از مجرمان و مفسدان اقتصادی را سلب و عرصه را بر آنان تنگ کنیم.

این مقام ارشد پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه برای خدمت بیشتر به مردم و برخورد با مجرمان و مفسدان اقتصادی باید از جان مایه بگذاریم، خاطرنشان کرد: تجهیز و تقویت همه پلیس‌های اقتصادی به‌خصوص در مناطق مرزی از جنبه‌های نرم افزاری و  سخت افزاری در دستور کار ما در سال جاری است و در این مسیر از همه ظرفیت هایمان استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به استقرار پلیس گمرک در مبادی رسمی اظهار داشت: پایش روزانه محموله‌های تجاری، شناسایی بستر‌های آسیب‌زا منجر به ارتکاب قاچاق و به خصوص قاچاق‌های سازمان یافته به قید فوریت در دستور کار است.

سردار رحیمی گفت: باید با حمایت‌ها و راهبرد‌های دقیق و کاربردی در افقی مشخص و قابل دسترس پلیس‌های اقتصادی استان‌ها را یاری رسانیم. 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.