صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران گفت: ظرفیت خوبی در کلان‌شهر‌ها برای برگزاری مراسمات فرهنگی ایجاد شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدامین توکلی زاده در چهل و نهمین نشست کمیسیون اجتماعی و فرهنگی مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران اظهار کرد: این کمیسیون سال گذشته به بهانه دهه کرامت و انتشار فیلمی که منجر به ایجاد اجتماعات اعلام انزجار شد، کار خود را آغاز کرده است.

وی افزود: برای اربعین تقسیم کار مفصلی صورت گرفت و بعد از آن مراسم حاج قاسم سلیمانی در کرمان و سپس مراسم نیمه شعبان در قم اتفاقات خوبی را رقم زد.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران بیان کرد: تفاوت این جمع با جمع‌های دیگر این است که زمانی که تصمیمی قطعی می‌شود به راحتی وارد فضای میدان و عملیاتی می‌شود و در این کمیسیون متناسب با نیاز‌های روز عملیات انجام می‌شود.

توکلی زاده خاطرنشان کرد: درحال حاضر ظرفیت خوبی در کلان شهر‌ها ایجاد شده و جریان انقلاب در برگزاری جشن‌های خیابانی و خلق مخاطبی جدیدی تحت عنوان خانواده محوری در جشن‌ها ورود کرده است.

"احسان متولیان" دبیر مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران نیز در این نشست، اظهار کرد: از زمان تشکیل کمیسیون اجتماعی و فرهنگی مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران، پنج جلسه حضوری و سه جلسه مجازی تشکیل شده است.

وی افزود: موضوعات اصلی این جلسات شامل جشن‌های نیمه شعبان، دهه کرامت، برگزاری جلسه اربعین و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی است.

دبیر مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران گفت: همچنین این کمیسیون شامل هشت کمیته است که هرماه یک یا دو جلسه مجازی و حضوری را برگزار می‌کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.