صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد، از سرویس‌دهی ویژه ناوگان اتوبوس‌رانی به آرامگاه فردوسی خبر داد.

علی‌اصغر نیشابوری در گفت‌وگو با شهرآرانیوز در این خصوص گفت: به مناسبت دهه حماسه و بزرگداشت شاعر حماسه‌سرا، حکیم ابوالقاسم فردوسی و در راستای تسهیل دسترسی علاقه‌مندان به آرامگاه این شاعر گران‌قدر، سرویس‌دهی ویژه به آرامگاه فردوسی انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: این سرویس‌دهی در روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ساعت ۱۵:۳۰ به سمت آرامگاه و ساعت ۲۱ از آرامگاه به سمت محل‌های تعیین‌شده انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد، تصریح کرد: همچنین سرویس‌دهی به آرامگاه فردوسی در تاریخ‌های ۲۷ اردیبهشت‌ماه تا ۲ خردادماه ساعت ۱۸:۳۰ به سمت آرامگاه و ساعت ۲۱ در مسیر برگشت انجام می‌شود.

نیشابوری ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌ها، اتوبوس‌ها رأس ساعت‌های اعلام‌شده از ۱۰ نقطه شهر شامل میدان فلسطین، میدان جانباز، میدان شهدا، میدان امام حسین‌(ع) (بوستان بهار)، پایانه فدائیان اسلام، میدان امام خمینی‌(ره) (جنب آتش‌نشانی)، چهارراه صیاد شیرازی، دانشجو ۲۹ (رو‌به‌روی فرهنگ‌سرای ترافیک)، خیابان صادقیه ۱۱ (فرهنگ‌سرای الهیه) و خیابان آیت‌ا... شیرازی ۵ به آرامگاه فردوسی و برعکس سرویس‌دهی خواهند کرد.

وی افزود: این در حالی است که در کنار این ۱۰ مسیر موقت که هر مسیر با یک دستگاه انجام می‌شود، ناوگان دو خط دائمی ۲۰۲ که از پایانه میدان فردوسی و ۱/۲۰۲ که از پایانه آزادی در مسیر آرامگاه فردوسی و محدوده توس تردد می‌کنند نیز در این ایام تقویت می‌شوند.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.