صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شورای اسلامی شهر مشهد در پیامی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به شهروندان تبریک و تهنیت گفت.
به گزارش شهرآرانیوز؛ در متن این پیام آمده است؛ بهمن ماه، یادآور حماسه مثل‌زدنی ملتی است که برای رهایی از چنگال ظلم و جور طاغوت زمان، یکدل، همراه و پشت به پشت هم دیوار استبداد و استکبار را در هم شکستند و برای داشتن ایرانی آباد هم‌قسم شدند.
مردم انقلابی سال ۵۷ از تبعیض‌ها، خودکامگی‌ها، ظلالت‌ها و خاموشی در برابر حق و حقیقت دربار ستم‌شاهی عبور کرده و نظامی برگرفته از رای و آرای مردمی مبتنی بر مفاهیم دینی و اسلامی شکل دادند.
ورود تاریخی امام خمینی (ره) در ۱۲ بهمن ۵۷ به خاک وطن و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران بیست و دوم همان ماه، آغازی بر تحول و نوآوری ایران و ایرانی در زمینه‌های مختلف شد و اتفاقات شگرفی در تاریخ این مرز و بوم پدید آورد.
این ملت با حضور همیشه خود در تمامی صحنه‌ها و مقاطع تاریخ‌ساز انقلاب، تمامی توطئه‌های شوم و سفاکانه دشمنان این دیار را خنثی کرد و نگذاشت غباری بر چهره ایران همیشه سرافراز بنشیند.
در پایان ضمن گرامیداشت فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد فجر انقلاب، بر این باوریم که تا پایان بر اصول و ارزش‌های والای انقلاب به ویژه استقلال، آزادی، جمهورس اسلامی وفادار هستیم و در راه آبادانی این بوم و دیار از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.