صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

در نشستی تخصصی فعالان اقتصادی و کارآفرینان در حوزه تولید و صنعت در مجتمع قضایی ولایت مشهد گرد هم آمدند و به طرح مسائل و مشکلات خود در زمینه‌های گوناگون پرداختند.

به گزارش شهرآرانیوز، دادستان کل کشور در این نشست با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در زمینه لزوم حمایت از تولید گفت: رهبری به دلیل اهمیت حوزه اقتصاد، سالهاست که در نام گذاری سال بر مساله اقتصاد تاکید دارند و دستگاه قضایی نیز بر همین اساس تلاش مضاعفی با هدف حمایت از واحد‌های صنعتی و نیرو‌های خدوم کار داشته و نتایج خوبی نیز در پی داشته است. 

منتظری اظهار کرد: بر اساس شرایط موجود، حمایت از تولید و صنعت را وظیفه و تکلیف خود می‌دانیم و امیدواریم با همدلی و همراهی تولیدکنندگان و مسولان، شاهد تحقق اهداف متعالی نظام در زمینه تولید باشیم.

وی افزود: بسیاری از مسائل و مشکلات با گفتگو و هم اندیشی بین تولیدکنندگان و خدمتگذاران مردم حل می‌شود، بنابراین در سال جاری باید به این نکته مهم، بیش از پیش توجه شود.

دادستان کل کشور با اشاره به نقش و جایگاه مقوله تولید و اقتصاد در اسلام گفت: دستگاه قضایی تمام تلاش خود را برای حمایت از تولید کنندگان وصنعتگران بکار بسته است و از سویی نیز باید به دولت محترم در راستای تحقق سیاست‌های متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کمک کرد.

در این نشست، دادستان کل کشور پس از شنیدن مسائل فعالان اقتصادی و کارآفرینان، دستوراتی برای حل مشکلات مطرح شده صادر کرد. 

همچنین تعدادی از کار آفرینانی مشکلاتشان توسط مجموعه قضایی خراسان رضوی حل شده بود، خواستار استمرار حمایت‌های دستگاه قضایی از تولید و صنعت شدند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.