صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

باغگلی: جشنواره «ریحان شهر» ادامه خواهد داشت

  • کد خبر: ۱۶۵۸۷۴
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰
معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: جشنواره تفریحی ورزشی ریحان شهر ویژه دختران و بانوان مشهدی در بوستان بانوان ریحانه در ۱۴۰۲ آغاز شده و در سال‌های بعد ادامه خواهد داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین باغگلی ضمن بازدید از نخستین جشنواره تفریحی ورزشی «ریحان شهر»، اظهار کرد: بانوان با تاکید بر دختران نوجوان و جوان یکی از مخاطبان ویژه در برنامه‌های طراحی شده این سازمان هستند.

وی افزود: باور ما این است هرچقدر فضاهای اختصاصی بانوان بر مبنای نیازها، علایق و استعدادهایشان در شهر افزایش یابد، به احساس امنیت و نشاط بیشتر بانوان در شهر کمک می‌شود‌

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با ابراز این مطلب که افزایش زیرساخت های کمی و فنی و توسعه فعالیت های کیفی ویژه بانوان از جمله اهداف سازمان در رویدادها و مناسبت های فرهنگی است، تصریح کرد: رویداد «ریحان شهر» نیز که در ظرفیتی مانند بوستان بانوان ریحانه طراحی شده است در راستای این هدف است که در سال های بعد نیز این جشنواره ادامه خواهد داشت.

گفتنی است نخستین جشنواره تفریحی ورزشی «ریحان شهر» ویژه دختران و بانوان مشهدی در بوستان بانوان ریحانه از ۲۸ اردیبهشت لغایت ۴ خردادماه با مشارکت ۲۷ ارگان و سازمان دولتی و نهاد‌های مردمی در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.