صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

از ۱۱۲ کلاس جدید در خراسان رضوی بهره‌برداری می‌شود

  • کد خبر: ۱۶۵۹۱
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱
از ۳۲ پروژه با ۱۱۲ کلاس درس جدید در دهه فجر انقلاب اسلامی بهره‌برداری می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز، جاسم حسینپور، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی اظهار کرد: در دهه فجر انقلاب اسلامی مجموعا ۳۲ پروژه با  ۱۱۲ کلاس و زیربنای ۱۳ هزار و ۴۷۳ مترمربع و هزینه‌های بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: از این تعداد ۱۱ پروژه از محل اعتبارات دولتی، سه پروژه به‌صورت صددرصد خیرساز و ۱۸ پروژه نیز با مشارکت دولت و خیرین بوده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی بیان کرد: از ابتدای سال ۹۸ تا دهه فجرجمع پروژه‌های افتتاحی به ۳۳۵ پروژه با ۱۳۶۴ کلاس و زیربنای ۱۷۰ هزار و ۹۴۵ مترمربع خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی، حسین پور با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید گفت: از ابتدای سال ۹۲ تا دهه فجر ۹۸ مجموعا ۱۴۶۵ پروژه با ۷ هزار و ۱۹۶ کلاس و زیربنای ۸۹۸ هزار و ۱۸۵ مترمربع در سطح استان اجرا و به بهره برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: بزرگ‌ترین مجتمع آموزشی خراسان رضوی که بیش از ۱۱ هزار مترمربع زیربنا دارد و در یکی از مناطق محروم و حاشیه شهر مشهد واقع شده با ظرفیت هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی تا مهر ماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید که به نام شهید والامقام سپهبد قاسم سلیمانی نامگذاری شده است.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.