صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرصت ۲۰ درصدی در شهرداری مشهد

  • کد خبر: ۱۶۶۱۰
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴
معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد با اشاره به پویش شهر بیست تاکید کرد: شهروندان از فرصت تخفیف ۲۰ درصدی برای پرداخت بدهی‌های خود استفاده کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، رضاخواجه نائینی در خصوص پویش شهر بیست گفت: رسم دیرینه ای در شهرداری مشهد وجود دارد که هر ساله در ایام پایانی سال و به بهانه دهه مبارک فجر و پایان سال شمسی تخفیفاتی برای پرداخت بدهی های نقدی شهروندان در خصوص دریافت پروانه، پایانکار، عوارض کسب و کار، آتش نشانی و.. درنظر گرفته می شود.

وی افزود: امسال نیز با تصویب شورای اسلامی شهر مشهد 20 درصد تخفیف برای پرداخت نقدی این بدهی ها درنظر گرفته شده است که باعث ایجاد رونق درصنعت ساختمان شده وبه توسعه شهرو تکمیل پروژه های عمرانی کمک می کند.

خواجه نائینی خاطرنشان کرد: از شهروندان عزیز درخواست می شود تا از این فرصت و تخفیف 20درصدی که از 12 بهمن تا 15 اسفند ارائه خواهد شد استفاده کنند.

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد با اشاره به این که هرسال قیمت منطقه ای که یکی از آیتم های محاسبه صدورپروانه و... است از سوی اداره کل دارایی براساس نرخ تورم افزایش پیدا می کند افزود: لذا استفاده ازطرح تشویقی و تخفیف 20 درصدی درنظرگرفته شده می تواند مزایای خوبی برای شهروندان نسبت به سال آینده داشته باشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.