صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جاده‌های خراسان رضوی لغزنده است

  • کد خبر: ۱۶۶۱۱
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷
رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: جاده‌های این استان هم‌اینک به دلیل بارش برف و باران لغزنده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ هادی امیدوار افزود: در حال حاضر در مسیر گناباد - تربت‌حیدریه بارش باران و در مسیر گناباد- فردوس و گناباد- بجستان بارش برف و باران گزارش شده‌ است.

وی خاطرنشان کرد: در مسیر تربت‌حیدریه - مشهد، قوچان- چناران و چناران- مشهد نیز بارش برف و باران و لغزندگی سطح جاده وجود دارد.

رییس پلیس‌ راه خراسان رضوی گفت: در مسیر قوچان- درگز در محدوده گردنه تیوان و مسیر مشهد- کلات نیز به دلیل بارش برف جاده لغزنده است.

سرهنگ امیدوار افزود: عصر امروز در مسیر کمربندی رباط سفید نیز چهار دستگاه خودرو شامل یک دستگاه اتوبوس، یک دستگاه کامیون و دو دستگاه خودروی سورای به دلیل لغزندگی سطح جاده و عدم رعایت فاصله طولی با یکدیگر برخورد کردند که این تصادف تلفات جانی نداشت همچنین امروز  در همین مسیر دو دستگاه خودروی سمند و پراید با یکدیگر برخورد کردند که یک نفر در این تصادف مصدوم و به بیمارستان اعزام شد.

استان ۱۱۸ هزار و ۸۵۱ کیلومترمربعی خراسان رضوی با در اختیار داشتن هفت درصد مساحت کل کشور، ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر جاده شامل ۶ هزار و ۴۲۳ کیلومتر جاده بین‌شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر راه روستایی دارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.