صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

افزایش ۱۱ درصدی مصرف بنزین در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۶۶۴۰۰
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: در استان مصرف بنزین طی اردیبهشت ماه امسال ۱۷۵ میلیون لیتر گزارش شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، علی اصغر اصغری گفت: مصرف بنزین در این استان طی اردیبهشت ماه امسال ۱۷۵ میلیون لیتر گزارش شده که نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش ۱۱ درصدی داشته است. در کارت سوخت شخصی خودروهای سواری غیردوگانه سوز بعد از اتمام ۶۰ لیتر سهمیه ماهیانه ۱۵۰ لیتر بنزین با نرخ سه هزار تومان قابل استفاده بوده که در اول هر ماه شارژ می‌شود و قابل ذخیره کردن نیست.

وی با بیان اینکه استفاده از کارت سوخت شخصی منجر به ساماندهی کارت های سوخت آزاد جایگاهها و بهبود نظام توزیع خواهد شد، بیان داشت: در صورت مفقودی کارت سوخت با مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ نسبت به ثبت درخواست صدور المثنی اقدام نمایند و افرادی که هنوز کارت هوشمند سوخت خود را دریافت ننموده‌اند، به سایت post.ir و epolice.ir مراجعه، یا با سامانه پاسخگوئی ۰۹۶۲۷ تماس حاصل نمایند.

به گزارش شهرآرانیوز، از مجموع ۱۵۰ جایگاه عرضه بنزین در منطقه پخش خراسان رضوی، ۵۶ جایگاه و از ۱۳۹ جایگاه سوخت سی.ان.جی این منطقه، ۷۶ جایگاه در مشهد واقع است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.