صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: وقوع پنج سانحه رانندگی در خراسان رضوی ۲۷ مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد علیشاهی با بیان این‌که پنج حادثه تصادف و واژگونی خودرو در خراسان رضوی منجر به مصدومیت ۲۷ نفر شد، اظهار کرد: حادثه نخست، واژگونی یک دستگاه خودرو پژو پارس در ساعت ۱۰ و چهار دقیقه صبح امروز در مشهد رخ داد چهار مصدوم داشت.

وی ادامه داد: حادثه دوم، تصادف یک دستگاه خودرو پراید با خودرو خاور در جاده گلبهار به مشهد بود که این حادثه نیز حوالی ساعت ۱۰ صبح امروز رخ داد و پنج مصدوم داشت که با اورژانس به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این‌که حادثه سوم تصادف دو دستگاه خودرو ام وی ام و پژو ۴۰۵ در بزرگراه شهید سلیمانی مشهد بود، افزود: این حادثه ساعت شش صبح رخ داد که هفت مصدوم داشت، یک مصدوم در محل درمان شد و شش مصدوم دیگر با سه دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

وی به حادثه چهارم و واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در جاده مشهد به تربت حیدریه اشاره کرد و گفت: در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند که مصدومان حادثه با چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

علیشاهی اضافه کرد: حادثه آخر واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در جاده مشهد به سمت بهشت رضا در ساعت ۹ صبح امروز بود که این حادثه نیز شش مصدوم بر جای گذاشت که مصدومان به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.