صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تلاش استقلال برای جذب امیرعابدزاده

  • کد خبر: ۱۶۸۰۴۴
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
  • ۲
مسئولان باشگاه استقلال در حال مذاکره با امیر عابدزاده هستند تا این دروازه‌بان را به خدمت بگیرند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، گرچه امیر عابدزاده قصد دارد در فوتبال اروپا به بازی ادامه دهد، اما مسئولان باشگاه استقلال در تلاشند این دروازه‌بان را برای فصل جدید به خدمت بگیرند. در همین راستا مذاکراتی از سوی برخی رابطان باشگاه استقلال با امیرعابدزاده و حتی پدرش انجام شده تا اگر این بازیکن از ادامه فعالیت در فوتبال اروپا منصرف شد به خدمت استقلال درآید.  

احمد رضا عابدزاده، پدر امیرعابدزاده سال‌ها در استقلال دروازه‌بانی می‌کرد وبعد از مصدومیت به پرسپولیس رفت و سال‌های طولانی نیز دروازه‌بان این تیم بود. اگر امیر عابدازده هم به استقلال ملحق شود مانند پدرش حضور در دو باشگاه پرطرفدار پایتخت را تجربه کرده است.  

باید دید این انتقال مهم آیا در نهایت به سرانجام خواهد رسید یا خیر؟!

باشگاه استقلال با دروازه‌بان‌های داخلی نیز وارد مذاکره شده که البته هیچ یک از گزینه‌های داخلی برتر از حسینی نیستند اما به نظر می‌رسد اگر عابدزاده به خدمت گرفته شود، رقابت سختی میان او و سید حسین حسینی برای حضور در قفس توری استقلال به وجود آید. 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمدبهزادی
۰۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
فسخ جلالی کاملا قانونی است واین را مدیربرنامه هایش گفته است که بسیاربا قوانین آشناست واکاه است ولی استقلال چون می بیندممکن است جلالی به پرسپولیس برود مانندهمیشه دارندهوچی گری میکنندودارندمیسوزند.
ناشناس
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
بعید هست به استقلال یا تیم دسته دو اسپانیا یا هرتیم دیگری که دران گلر دو‌باشد برود ان هم درشرایطی که نیاز مبرم دارد در تیمی باشد که بدرخشد و به چشم کاذر فنی تیم ملی برای دعوت شدن بیاید