صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

خانواده گمشده در کویر بردسکن، نجات یافتند

  • کد خبر: ۱۶۸۱۴۰
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵
  • ۳
فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن از نجات گردشگران که در دل کویر این شهرستان گرفتار شده بودند، خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ محمود مختاری اظهار کرد: در پی اعلام گزارشی مبنی بر مفقودی ۳ خانواده گردشگر غیر بومی در کویر شهرستان بردسکن به فوریت های پلیسی ۱۱۰، دستورات ویژه با توجه به اهمیت موضوع صادر شد.

وی افزود: ماموران انتظامی با گشت زنی های گسترده در دل کویر نمک، سرانجام ۳ خانواده غیربومی که با یک دستگاه خودروی شخصی پراید و یک دستگاه کامیونت را یافتند که برای گردشگری شبانه، دل به کویر زده و با گم شدن در مسیر، خودروی آن ها در گل فرو رفته و دچار ترس و وحشت شده بودند.

سرهنگ مختاری خاطرنشان کرد: این گردشگران بدون راهنما و بدون اشرافیت، به کویر نمک رفته بودند و پس از گرفتار شدن در دل کویر، شب را در همان محل ماندند که پوشش آنتن دهی تلفن همراه ضعیفی دارد و تنها با ارسال یک پیامک، مفقودیت خود را به یکی از بستگان اعلام  می کنند و این فرد نیز از پلیس کمک می خواهد.

وی تصریح کرد: اعضای ۳ خانواده که چند کودک نیز همراه شان بود پس از پذیرایی توسط ماموران انتظامی، با خودروهای پلیس به شهرستان بردسکن انتقال یافتند و خودروهای آن ها نیز با کمک خودروهای سنگین انتظامی به شهر بردسکن حمل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن گفت: کویر نمک این شهرستان یکی از دیدنی ترین و زیباترین تفریحگاه های کشور است و برای گردشگری در این منطقه باید شهروندان عزیز از افراد راهنما کمک خواسته و به علائم هشداردهنده توجه داشته باشند.

منبع: فارس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Mjed
۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
لطفا عکس خانواده بدون اجازه نگذار تو سایت
۹۹درصد حرفاش دروغه
مجید مقدم
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
عکسو پاک کن
ناشناس
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
اقای عزیزعکس خانواده با اجازه کی گذاشتی تو سایت