صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

امیر رحیم‌پور جاسوس سیا بود و دستمزد‌های کلان می‌گرفت و تلاش می‌کرد بخشی از اطلاعات هسته‌ای ایران را در اختیار سرویس امریکایی قرار دهد محاکمه و به اعدام محکوم شده بود و اخیرا دیوان عالی حکمش را تایید کرد و بزودی سزای عملش را خواهد دید

به گزارش شهرآرانیوز، اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه با بیان این مطلب در نوزدهمین نشست خبری خود با خبرنگاران اظهارداشت: حکم اعدام امیر رحیم پور به جرم جاسوسی برای سرویس «سیا» از سوی دیوان عالی کشور تأیید شده است و این فرد به زودی به سزای عملش می‌رسد.

وی در پاسخ به سوالی درباره دستگیری اخیر تعدادی از جاسوسان گفت: در طول سالیان گذشته دشمنی آمریکا مصادیق متعددی علیه ما داشته است.


وی ادامه داد: مصادیق این دشمنی از جنگ تحمیلی تا زدن هواپیمای مسافربری ایران و در این چهل سال، تحریم‌ها نمونه این دشمنی هاست و همینطور شهادت سردار سلیمانی.


سخنگوی قوه قضائیه گفت: استفاده از جاسوس نیز یکی دیگر از اقدامات خبیثانه‌ای است که انجام می‌دهند، اما با توانمندی بخش‌های امنیتی و اطلاعاتی و انتظامی و هوشیاری مردم تاکنون در این زمینه توفیقی برای آن‌ها حاصل نشده است.

اسماعیلی تاکید کرد: امیر رحیم‌پور که جاسوس سیا بود و دستمزد‌های کلان می‌گرفت و تلاش می‌کرد بخشی از اطلاعات هسته‌ای ایران را در اختیار سرویس امریکایی قرار دهد محاکمه و به اعدام محکوم شده بود و اخیرا دیوان عالی حکمش را تایید کرد و بزودی سزای عملش را خواهد دید.


منبع: فارس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ل
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
ایشالا همشون دستشون رو میشه ویکی یکی میرن بالای دار... با آل علی هرکه درافتاد ور افتاد
مانی
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
امیر رحیم پور زود تر از این باید اعدام می شد اونم در انظار عمومی تا عبرت شود خائنان وطن فروش
ما مردم منتظریم
آسمان
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
اعدامش نکنید . ذره ذره آهن گداخته بریزید تو دهنش و با اره دستی از نوک پا گردنش رو ببرید تا بفهمه خیانت به ایران عزیز یعنی چی