صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: برقراری امنیت در خلیج‌فارس و تنگه هرمز با هم‌افزایی و همگرایی کشور‌های این منطقه صورت می‌گیرد و هیچ نیازی به حضور نامشروع کشور‌های فرامنطقه‌ای در خلیج‌فارس نیست.

به گزارش شهرآرانیوز، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رأس هیئتی از معاونین و مسئولین نیرو از جزایر نازعات خلیج فارس بازدید و با «دلاوران از جان گذشته جمهوری اسلامی» در این جزایر دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اعلام رضایتمندی فرمانده معزز کل قوا حضرت امام خامنه‌ای از همه «دلاوران از جان گذشته جمهوری اسلامی» (نیروی دریایی سپاه) گفت: بالاترین مدال افتخار ما، آن کاری است که موجبات رضایتمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی و نائب امام زمان (عج) در  پی داشته باشد و ما بابت کسب این توفیق الهی از خداوند متعال بسیار شکر گذاریم و توشه‌ای امیدبخش برای دنیا وآخرت خود محسوب  می‌کنیم.

سردار تنگسیری با تاکید بر نقش ویژه نیروی دریایی سپاه پاسداران در ایجاد ثبات امنیت پایدار در خلیج فارس تصریح کرد: از همه رزمندگان دریادل و خانواده‌های بصیر و محترم که بصورت شبانه روزی برای دفاع از حریم مرز‌های آبی حرم جمهوری اسلامی و ایجاد ثبات امنیت پایدار در خلیج فارس و تنگه هرمز  زحمت می‌کشند و عاشقانه در مسیر شهدای دریایی گام بر می‌دارند تقدیر و تشکر می‌کنم.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری با تاکید برحسن انجام  ماموریت ذاتی نیروی دریایی سپاه در ایجاد ثبات امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز توسط دلاوران از جان گذشته نیروی دریایی سپاه، گفت: برقراری امنیت در خلیج فارس و تنگه هرمز با هم افزایی و همگرایی  کشور‌های این منطقه صورت می‌گیرد و هیچ نیازی به حضور نامشروع کشور‌های فرامنطقه‌ای در خلیج فارس نیست.

سردار تنگسیری افزود: هرگز فراموش نخواهیم کرد چه شهدای والامقامی در این آب‌های نیلگون آسمانی شدند، آن‌ها استقامت کردند، ایستادگی نمودند تا ما امروز ثمرات آن جانفشانی‌ها و ایثارگری‌ها که همان عزتمندی و افتخار آفرینی و استقلال جمهوری اسلامی هست شاهد باشیم، این  سرنوشت جهاد فی سبیل الله هست که عزت می‌بخشد: «وَمَنْ جَاهَدَ فَإِنَّمَا یُجَاهِدُ لِنَفْسِهِ ۚ إِنَّ اللَّهَ لَغَنِیٌّ عَنِ الْعَالَمِینَ»

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به فرمایش حکیمانه رهبر معظم انقلاب مبنی بر «خلیج فارس خانه ماست»، گفت: خلیج فارس متعلق به کشور‌های این منطقه است و خودشان هم می‌توانند امنیت آن را برقرار کنند، جمهوری اسلامی همیشه از اصل راهبردی  ائتلاف و اجتماع کشور‌های حوزه منطقه خلیج فارس استقبال کرده و می‌کند. سیاست جمهوری اسلامی همیشه تنش زدا بوده و در عمل هم همواره این موضوع را ثابت نموده است.

سردار تنگسیری ادامه داد: ما سربازان تا آخرین نفس، پشت سر، ولی امر، نائب امام زمان (عج) امام خامنه‌ای ثابت قدم و محکم خواهیم ایستاد و تمام اوامر و فرامین معظم له را اطاعت و خودمان را جانفدای حضرت ایشان می‌دانیم.

در این بازدید، سردار تنگسیری ضمن حضور میدانی در یگان‌های  مستقر در جزایر، با ناویان (سربازان) و پایوران از نزدیک احوال پرسی و جویای وضعیت معیشتی، آمادی، نحوه مرخصی‌ها و ایاب و ذهاب نیرو‌ها شد و تاکید کرد بهترین وضعیت ممکن باید در جزایر خدمات دهی رفاهی و امکانات داشته باشیم و  سلام گرم و با محبت مقام معظم رهبری را به آن‌ها  ابلاغ کرد که موجب مشعوف شدن و خوشحالی سربازان شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.