صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سخنگوی صنعت برق خراسان رضوی گفت: ادارات موظفند ۳۰ درصد مصرف خود را نسبت به سال گذشته کاهش دهند. اگر ادارات این الگوی مصرف را رعایت نکنند، کنتور آنان به صورت خودکار قطع خواهد شد.

گروه اقتصاد | شهرآرانیوز، حسن حشمتی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص تاثیر تغییر ساعت کاری ادارات در مصرف برق مشهد عنوان کرد: با توجه به افزایش دمای هوا مصرف برق در شهر مشهد نیز رو به افزایش است؛ در یکی دو روز اخیر که هوای مشهد کمی خنک شده، مصرف برق کاهش داشته است؛ بنابراین در این مدت کوتاه نمی‌توان تاثیر کاهش ساعت کاری ادارات بر مصرف برق را سنجید. قطعا این تغییر ساعت کاری ادارات در مصرف پیک برق در ساعات پیک تاثیر خواهد داشت.

وی در خصوص نظارت شرکت برق بر مصرف برق ادارات گفت: ادارات موظفند ۳۰ درصد مصرف خود را نسبت به سال گذشته کاهش دهند. این نظارت کلی است و کنترل عمده ادارات نیز به صورت هوشمند انجام می‌شود. اگر ادارات این الگوی مصرف را رعایت نکنند، کنتور‌ها به صورت خودکار قطع خواهد شد.

سخنگوی صنعت برق خراسان رضوی تصریح کرد: همچنین ۳۰ تیم مروج مدیریت مصرف داریم که به تمام بخش‌های تجاری، اداری و هتل‌ها مراجعه می‌کنند که کار آنان ترویجی- فرهنگی است و در محل به مشترکان پرمصرف نیز اخطار خواهند داد. آن چیزی که به صورت اصولی کنترل می‌شود، پایش تمام مشترکان به صورت کنتور‌های هوشمند است که این پایش آغاز شده است.

حشمتی در خصوص گزارشات مردمی برای مشترکان پرمصرف یادآور شد: تماس‌های مردمی با ۱۲۱ و ۱۵۲۱ انجام می‌پذیرد و مردم می‌توانند مشترکان پرمصرف را از این دو شماره گزارش دهند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.