صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ستاره پرسپولیس باز هم به دنبال بازارگرمی

  • کد خبر: ۱۶۸۶۰۳
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۱
  • ۲
ستاره تیم فوتبال پرسپولیس برای ماندن در این باشگاه خواسته مالی زیادی دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از بازیکنانی که در تابستان فصل گذشته یک روز در میان با سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و سپاهان وارد مذاکره می شد، سعید صادقی بود. بازیکنی که بعد از این بازارگرمی ها در نهایت با یک قرارداد خوب مالی راهی پرسپولیس شد.

نکته قابل توجه اینکه او قصد دارد این کار را در تابستان جاری هم تکرار کند. از این جهت که به عنوان بازیکن آزاد همه چیز را به مدیر برنامه هایش سپرده و از او خواسته پیشنهادات تیم ها را بررسی کند تا بتواند بهترین تصمیم را بگیرد.

این در حالی است که مسولان باشگاه پرسپولیس اصلا از این مسئله استقبال نکرده و از صادقی خواسته اند خودش مستقیم با آنها وارد مذاکره شود.

در هر صورت اگر در روزهای آتی با خبر شدید صادقی به یکباره سر از یک تیم غیر تهرانی درآورد خیلی تعجب نکنید. هر چند  او به دنبال این است تا ابتدا با پرسپولیس تسویه حساب کند و بعد پای میز مذاکره با این باشگاه بنشیند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فقط سیامک
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
صادقی و دانیال و بعضی ها که چندبازی اخر لیگ بهتر شدند فقط مگس های دور شیرینی هستند.فقط تعصب سیامک از تمامی اینها بهتر هست .برن گم بشن
فقط سیامک
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
صادقی و دانیال و بعضی ها که چندبازی اخر لیگ بهتر شدند فقط مگس های دور شیرینی هستند.فقط تعصب سیامک از تمامی اینها بهتر هست .برن گم بشن