صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون اجرایی در امور شعب اداره‌کل تعزیرات خراسان رضوی گفت: یکی از تاکیدات ما برای مدیریت بازار این است که میوه در میدان بار با کمترین سود در شهر عرضه شود و با کمترین و پایین‌ترین قیمت به دست مصرف‌کننده برسد.

علی‌اصغر پرهیزگار امروز، ۲۱ خرداد، در حاشیه بازدید میدانی از میدان بار سپاد و رصد قیمتی در این مرکز در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز گفت: یکی از تصمیمات ستاد تنظیم بازار این بود که یک کمیته نرخ‌گذاری با محوریت اتحادیه بارفروشان مشهد راه‌اندازی شود و صبح هر روز نسبت به کشف قیمت کالاها اقدام کند. پس از کشف قیمت حق‌العمل‌کار می‌تواند تا ۱۰ و عمده‌فروش تا پنج درصد نسبت به افزایش قیمت کالای خود اقدام و آن را در شهر عرضه کند.

وی گفت: یکی از تاکیدات ما برای مدیریت بازار این است که میوه در میدان بار با کمترین سود در شهر عرضه شود و با پایین‌ترین قیمت به دست مصرف‌کننده برسد. بنابراین و به موجب قانون با هر کسی که در این فرایند خللی ایجاد کند، چه در سطح میادین و چه در سطح شهر حتما برخورد خواهد شد.

پرهیزگار خاطرنشان کرد: به موازات نظارت بر میادین بار مشهد، بازرسان اتاق اصناف شهر و اداره‌کل تعزیرات استان نیز نظارت‌ها و پایش‌های خود را خواهند داشت و با موارد تخلفی برخورد می‌کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
چرت و پرت نگید در هیچ کجا نه نظارتی است و نه ناظری و هرکس هر کار دلش می‌خواهد می‌کند !