صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیریت نظارت وبازرسی اتاق اصناف مشهد گفت: در طرح نظارت و بازرسی  که از میدان بار سپاد مشهد صورت گرفت، ۲۲ فرم تخلف در این مرکز تنظیم شد.

محسن صیادی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز گفت: در گشت بازرسی که مقررشد یک‌شنبه و سه‌شنبه هر هفته به طور مستمر برگزارشود، نمایندگان فرمانداری، تعزیرات، اماکن و دستگاه‌های نظارتی جهادکشاورزی و سازمان صمت و اتاق اصناف حضور یابند که در همین راستا، امروز این بازدید از میدان بار سپاد مشهد محل عرضه میوه  وتره بار مشهد صورت گرفت.

به گفته مدیر نظارت وبازرسی اتاق اصناف مشهد، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور خرید و یا قرارداد فروش امانی (جهت کشف قیمت در مبدا)، عدم صورت حساب معتبر (عدم استفاده از مهر قطعی یا امانی در ذیل فاکتور) و عدم رعایت تکالیف (عدم حضور متصدی یا مباشر و عدم رعایت خرید صنفی و بکارگیری افراد فاقد صلاحیت در غرفه) عمده تخلفات در میدان بار سپاد را تشکیل داد.

وی افزود: بر این اساس امروز ۱۴ تیم گشتی به میدان بار سپاد اعزام شد. در این گشت تعداد ۲۲  فرم بازرسی تنظیم شد و از اتحادیه مربوطه درخواست شد که به این موضوعات رسیدگی کنند تا در بازرسی‌های بعدی مرتفع شده باشد.

صیادی در ادامه تصریح کرد: نظارت در سطح خرده فروشی و بازار هم بخش دیگری از وظایف ما است که مدت‌ها به طور مستمر انجام می‌شود. در این خصوص به شکلی مهندسی معکوس داشتیم و به جای اینکه  نظارت را از میدان بار به سمت خرده فروشی‌های سطح شهر هدایت کنیم، فاکتور‌ها را از سطح بازار جمع آوری کردیم و به عمده فروش در میادین بار مراجعه کردیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
چرا خانه با کانکس برای افراد بی خانه نمیسازند??????