صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سارا دیدار: فوتبال خراسان‌ رضوی حمایت نمی‌شود

  • کد خبر: ۱۶۸۸۱۱
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵
ملی پوش مشهدی فوتبال گفت: استعداد فوتبال خراسان رضوی بسیار مطلوب است اما متاسفانه حمایت نمی‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، سارا دیدار در گفت‌وگو با شهرآرانیوز در خصوص آغاز مسیر ورزشی خود، اظهار کرد: قریب به ۶ سال است که به صورت حرفه‌ای فوتبال بازی می‌کنم و شاید ده یا ۱۱ ساله بودم که به تیم ملی دعوت شدم.

این فوتبالیست ۱۸ ساله خراسانی اولین بانوی نیشابوری است که به تیم ملی دعوت شد و با حضور خود در تیم ملی عناوین مطلوبی را کسب کرده است. 

وی قهرمانی کافا زیر ۲۰ سال و یک نائب قهرمانی کافا زیر ۱۸ سال را در کارنامه خود ثبت کرده است. دیدار با بازی در تیم خاتون بم موفق شد دو عنوان قهرمانی و یک نائب قهرمانی را کسب کند. ناگفته نماند که دیدار با سن کم خود به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت، انتخاب و سپس به مسابقات آسیایی اعزام شد.

این بانوی فوتبالیست خراسانی ظرفیت فوتبال بانوان خراسانی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: فوتبال خراسان دارای استعدادهای بسیار است اما متاسفانه حمایت‌ها و شرایط اسپانسر ضعیف است. تیم کیان نیشابور لیگ دسته یک بود و تیم را به لیگ برتر رساندیم اما اسپانسر پیدا نشد و تیم سقوط کرد.

دیدار در خصوص اهداف خود، عنوان کرد: به لژیونر شدن فکر می‌کنم و تما تلاش خود را برای تحقق این هدف به کار خواهم گرفت که بتوانم در یک تیم خوب بازی کنم.

وی در خصوص حمایت‌های خراسان رضوی، تاکید کرد: به مسابقات آسیایی اعزام شدیم و صعود کردیم اما هیچ حمایت مادی و معنوی وجود نداشت.

دیدار در خصوص شرایط فعلی تیم ملی، عنوان کرد: در مسابقات آسیایی ویتنام متاسفانه از مجموع سه بازی با دو باخت و یک پیروزی شانس صعود را از دست دادیم. شهریورماه مسابقات کافا برگزار خواهد شد و اکنون اردوهای تیم ملی در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.