صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان (معماری و عمران) با رویکرد صنایع گرمایشی و سرمایشی عصر سه‌شنبه با حضور فعالان این حوزه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان (معماری و عمران) یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی به همراه سایر مسئولان به ویژه فعالان حوزه صنعت ساختمان حضور داشتند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: این نمایشگاه به همت سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی و با حضور ۱۱۰ شرکت از این استان و ۷۵ شرکت از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، یزد، بیرجند، سمنان، قم، فارس، اردبیل و مازندران گشایش یافته است.

سعید صیفی افزود: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، مصالح ساختمانی، تجهیزات آشپزخانه، در و پنجره، لوله و اتصالات، معماری و دکوراسیون داخلی و نشریات است که در کنار آن هم سمینار و کارگاه آموزشی با همکاری سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: معرفی ظرفیت‌های داخلی و خارجی، رونمایی و آشنایی با محصولات جدید در زمینه‌های مختلف ساختمانی کشور، ایجاد اشتغال و رونق تولید و توسعه صادرات حوزه صنعت ساختمان از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

صیفی خاطر نشان کرد: بیست و چهارمین نمایشگاه صنایع سرمایشی و گرمایشی در ۲۰ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی و در سالن‌های فردوسی، مفاخر، عطار و فضای باز این مجموعه برپا شده است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد تصریح کرد: این نمایشگاه از امروز تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ طی ساعات ۱۶ تا ۲۱ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است و پیش‌بینی می‌شود حدود ۴ هزار نفر بازدید کننده داشته باشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.