صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

صبح روز چهارشنبه جمعی از مقامات کشوری و لشکری از نمایشگاه دستاورد‌های صنعت هسته‌ای کشور در حسینیه امام خمینی (ره) بازدید کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از بازدید روز یکشنبه رهبر معظم انقلاب اسلامی از نمایشگاه دستاورد‌های صنعت هسته‌ای کشور و دیدار ایشان با دانشمندان، متخصصان، کارشناسان و مسوولان صنعت هسته‌ای کشور؛ صبح امروز مقامات کشوری و لشکری از این نمایشگاه بازدید کردند.

روسای قوای مقننه و قضاییه، جمعی از اعضای هیات دولت سیزدهم، مقامات لشکری و کشوری، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه از نمایشگاه دستاورد‌های صنعت هسته‌ای که در حسینیه امام خمینی (ره) برپا شده است، بازدید کردند.

در جریان این بازدید مهندس محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران به همراه معاونان و جمعی از مدیران و کارشناسان این سازمان به معرفی آخرین دستاورد‌های صنعت هسته‌ای کشور پرداختند.

گفتنی است در جریان بازدید امروز و به‌منظور تحقق رهنمود‌ها و تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم معرفی و آشنایی هرچه بیشتر مردم با فناوری هسته‌ای و تاثیرات آن در زندگی، مسوولان کشوری و لشکری نسبت به هرگونه همکاری در زمینه تحقق این مهم اعلام آمادگی کردند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.