صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مصطفی آجورلو پس از مدت‌ها سکوتش را شکست و علیه تصمیم‌گیران در باشگاه استقلال موضع گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، مصطفی آجورلو، مدیرعامل اسبق استقلال اظهار کرد: در این مدت بی اخلاقی گسترده و کم سابقه ای علیه تیم مدیریتی استقلال در طول یک دوره موفق ۱۲ ماهه انجام شد که محدود به معادلات ورزشی نیست. نمی دانم اگر چنین نتایج درخشان و موفقی حاصل نمی شد چه می خواستند بگویند؟ 

وی افزود: آنچه مسلم است چهره های پشت پرده آن کودتای شبانه مخالف ثبات و آرامش استقلال بودند که تغییرات مورد نظرشان را ایجاد کردند تا مانع از تکرار قهرمانی شوند و استقلال را تضعیف و به دوران ماقبل قهرمانی بازگردانند. این قهرمانی به خیلی ها برخورد. 

وی خاطرنشان کرد: ممکن است برخی جریان های سیاسی در داخل و خارج از کشور با آجورلو مسئله شخصی داشته باشند یا به دنبال تسویه حساب و تخریب فردی و جناحی باشند اما در واقع مشغول انتقام گیری از یک سال گذشته و قهرمانی استقلال بودند.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
سیاسی
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
واقعا عجیبه که پشت قهرمانی تیم قایم شدی و تمام بدهیها و حذف استقلال رو به عوامل پشت پرده داهلی و خارجی نسبت میدی!
آیا اونها گفتند هزار میلیارد خرج کن ولی پول استرا رو نده و یا با دروازه بان دوم دوازده میلیلرد و یا دروازه بان سوم نه میلیارد بده؟ و یا شهباززاده پیر رو با پونزده میلیارد بخر؟ متاسفانه در تراکتور هم همینکارها رو کردی و طوری خرج کردی که باشگاه در بدعی قوطه ور بشه. و خداوکیلی اگر مدیر خوبی بودی نباید پول بورس رو کامل خرج کنی ولی پول استرا رو ندی و الانم پشت قهرمانی تیم قایم بشی که بیشتر زحمت مجیدی و بازیکنان بود و اگر امسال میموندی الان هزاران میلیارد بدهی داشت استقلال و باید به دروازه بان سوم سی میلیارد میداد.
خلاصه از مدیریت عوام فریبی و پول خرج کردن رو یاد گرفتی وگرنه هیچ آورده ای نداشتی بجز برباد دادن پول بورس و دریافت میلیاردها تومان وام و مقروض و بدهکار حتی بابت تبلیغات‌
ناشناس
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
دقیقا.کاملا موافق حرفهای سرداریم