صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات جنگی و کشف ۴۸ قبضه سلاح کلت کمری، ۶۷ تیغه خشاب و ۲۰۰۰ عدد فشنگ در عملیات منسجم و مقتدرانه پلیس استان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: در اجرای طرح سراسری مبارزه با سلاح و مهمات غیرمجاز، ماموران انتظامی شهرستان‌های سیب و سوران، سراوان و خاش با انجام اقدامات فنی و تخصصی پلیسی و پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مرکز استان از فعالیت اعضای باند حرفه‌ای قاچاق سلاح و مهمات جنگی در سطح استان مطلع و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در ادامه تعقیب و مراقبت نامحسوس اعضای این باند و رصد لحظه‌ای تحرکات متهمان، ماموران پلیس موفق شدند خودرو‌های  قاچاقچیان را در محور‌های مواصلاتی شهرستان مذکور شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: در نهایت طی دو عملیات هماهنگ و منسجم پلیسی و با سرعت عمل و در واکنش سریع ماموران انتظامی، خودرو‌های حامل سلاح توقیف و یک نفر از قاچاقچیان دستگیر می‌شود.

سردار جلیلیان در پایان گفت: در بازرسی از خودرو‌های توقیف شده ۴۸ قبضه سلاح کلت جنگی به همراه ۶۷  تیغه خشاب و ۲۰۰۰ عدد فشنگ مربوطه که به شیوه ماهرانه‌ای داخل خودرو‌ها جاسازی شده بود کشف می‌شود با توجه به شناسایی دیگر اعضای این باند، تلاش برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.