صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پیشکسوت فوتبال خراسان رضوی گفت: مسابقات کافا در شان و شخصیت تیم ملی ایران نیست. برای تیم ملی افت دارد با چنین بازیکنانی در این تورنمت شرکت کرده است.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، قاسم دهنوی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص حضور تیم ملی فوتبال در مسابقات کافا عنوان کرد: تیم ملی به لحاظ شخصیتی کاملا ضعیف است و فکر نمی‌کردم در این مسابقات حضور یابد. این مسابقات هیچ برگ برنده‌ای برای ایران ندارد و حتی در حد مسابقه تمرینی هم محسوب نمی‌شود.

وی افزود: اکثر بازیکنان تیم ملی افغانستان مشهدی هستند و در مشهد بزرگ شده‌اند. در واقع تیم ملی با منتخب مشهد بازی کرده است تا تیم ملی افغانستان!

پیشکسوت فوتبال خراسان رضوی ادامه داد: تیم‌های حاضر در این مسابقات آنقدر ضعیفند که ایران نمی‌تواند نقاط ضعف و قوت خود را محک بزند. مهدی طارمی در هر بازی گل می‌زند، اما گلزنی‌های بازیکنان هیچ دردی از تیم ملی دوا نمی‌کند، در حالیکه سایر حریفان ایران در جام ملت‌های آسیا با آرژانتین و مکزیک و اروگوئه بازی می‌کنند و شرایط خوبی را برای خودشان فراهم می‌کنند.

دهنوی ادامه داد: متاسفانه تیم ملی ایران با مهره‌های بسیار خوب و لژیونر هر روز ضعیف‌تر از دیروز کار می‌کند. برای تیم ملی ایران افت دارد که با بازیکنانی که بهترین باشگاه‌های اروپایی خواهان آنان هستند با افغانستان بازی کند، گویا سرمربی تیم ملی فقط می‌خواهد کارنامه خود را قوی‌تر کند.

وی در خصوص اینکه رقابت ایران با تیم‌های ضعیف باعث افت سطحش برای شرکت در جام ملت‌های آسیا نخواهد شد یا خیر، خاطرنشان کرد: فوتبال ایران ناشناخته است. تیم ملی در بازی‌های آسیایی ضعیف کار می‌کند و به عنوان مثال با لبنان مساوی می‌کند و از عراق شکست می‌خورد، اما در جام جهانی یقه بسیاری از تیم‌های خوب دنیا را می‌گیرد. ایران در بعد خط دفاعی و ضدحمله زدن و فشرده بازی کردن خوب بازی می‌کند، اما برای حضور در مسابقات کافا هیچ متر و معیاری ندارد که بگوییم ایران برای بهبود شرایطش در این مسابقات شرکت کرده است.

پیشکسوت فوتبال خراسان رضوی گفت: کسی که این برنامه را برای تیم ملی تدیون کرده کار اشتباهی کرده است. لول تیم ملی در شان و شخصیت این تورنمت نبوده است.

دهنوی بیان کرد: بعید می‌دانم کادرفنی تیم ملی مخالف حضور ایران در این مسابقات بوده باشد. اصلا چنین وجودی ندارد که فدراسیون اصرار به حضور تیم ملی در این مسابقات بوده باشد، مگر اینکه دلیلش سیاسی بوده باشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.