صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پاسخ مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی و دلایل افزایش قیمت پارک حاشيه ای در مشهد.

پیام شهروند:

شرکت الیت نرخ پارک ماشین کنار خیابان را هشت برابر کرده و تمام خیابان ها و میلان ها را گرفته است و برای پارک هر خودرو کنار خیابان ساعتی هشت هزار تومان می گیرد.

پاسخ مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی:

مديريت پارک حاشيه ای براساس قانون ماده ۱۵ راهنمايي و رانندگي و ماده ۶ قانون درآمد پايدار و هزينه شهرداری ها و دهياری ها و بر اساس تعرفه های مصوب شورای اسلامی شهر مقدس مشهد و تأييد مراجع قانونی، در حال اجرا مي باشد.

لذا با توجه به اينكه فضای پارک حاشيه ای، محدود، عمومي و متعلق به همه شهروندان مي باشد؛ با هدف رعايت مقررات در عدالت توزيع فضای پارك و سياست بازدارندگی و به جهت تشويق استفاده از حمل و نقل عمومی؛ كاهش توقف های غيرضروری و طولانی مدت خودروهای شخصی؛ كاهش ترافيک و آلودگي هوا؛ اين فعاليت در مشهد مقدس در حال انجام می باشد.

همچنين افزايش تعرفه ها بعد از ۴ سال و مطابق شاخصهای مصوب شورای همتا و تصويب مراجع ذی صالح و صرفًا به دليل رعايت عدالت در فضای پارک و بازدارنگی خودرويی و بدور از نگاه های درآمدی صورت گرفته و درآمد آن در قبال هزينه ها و ساير درآمدهای شهرداری بسيار ناچيز است.

علاوه بر اين، به جهت شهروندسپاری و مشاركت افزايی شهروندان محترم در مديريت پارک حاشيه ای، مشوق هايی همچون خوداظهاری با تخفيف ۹۰ درصدی در ۱۰ ساعت اول، ۳۰ درصد مازاد بر ۱۰ ساعت اول؛ تخفيف ۹۰ درصدی در نيم ساعت اول؛ تخفيف ۳۵ درصدی در صورت داشتن اعتبار مثبت پلاک و تخفيف ۲۰ درصدی در صورت پرداخت الكترونيكی؛ لحاظ شده است.

در صورت اعتراض شهروند محترم، به نحوه محاسبات؛ كارشناسان امور مشتركين اين شركت با شماره تماس ۳۱۲۹۸۴۸۴ در ساعات اداری؛ آماده پاسخگويی و بررسی موضوع می باشند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.