صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آیا نرخ ارز و طلا مجددا روند افزایشی خواهد گرفت؟

  • کد خبر: ۱۷۰۳۷۸
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳
رییس اتحادیه طلا، جواهر و نقره مشهد گفت: اگر توافقات به نتیجه نرسد ممکن است نرخ ارز روند جهشی داشته باشد، اما اگر توافقات به نتیجه برسد قیمت دلار تا ۴۲ هزار تومان نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

یوسف تقی‌زادگان در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص وضعیت بازار طلا و سکه عنوان کرد: با توجه به کاهش انس جهانی، قیمت طلا نیز افت اندکی داشته، اما نرخ دلار مقداری افزایشی بوده است. دلار تا ۴۸ هزار و ۲۰۰ تومان پایین آمده بود، اما در حال حاضر به کانال ۴۹ هزار تومان رسیده است.

وی افزود: طلا تا ۲ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان نیز پایین آمد، اما با توجه به صحبت‌های سیاسی و افزایش نرخ ارز، قیمت طلا نیز بالا رفت.

رییس اتحادیه طلا، جواهر و نقره مشهد در خصوص وضعیت بازار طلا گفت: بازار طلا بسیار راکد است و با توجه به رکود، اوضاع بازار طلا بسیار خراب است. مردم قبلا در شرف خرید طلا برای سرمایه‌گذاری بودند، اما در حال حاضر هم دیگر چنین تصمیمی ندارند.

تقی‌زادگان با اشاره به نوسانات نرخ طلا و سکه بیان کرد: نوسانات قیمت طلا همیشه وجود دارد و قیمت طلا در هیچ زمانی ثابت نخواهد شد، اما با توجه به اینکه نوسانات طلا در یک ماهه اخیر بیشتر بوده، مردم برای خرید طلا دست نگه داشته‌اند.

وی در خصوص پیش‌بینی‌اش از قیمت ارز و طلا گفت: در حال حاضر تغییرات قیمت ارز و در ادامه طلا به اوضاع و احوال سیاسی بستگی دارد. باید ۲۴ میلیارد دلار نقدینگی وارد کشور شود که تا کنون فقط زمزمه‌های آن مطرح بوده است، اما تا کنون این پول‌ها آزاد نشده است.

رییس اتحادیه طلا، جواهر و نقره مشهد در پاسخ به اینکه امکان جهش قیمت ارز و طلا وجود خواهد داشت یا خیر، تصریح کرد: اگر توافقات به نتیجه نرسد قیمت دلار روند افزایشی خواهد گرفت و به ۷۰ هزار تومان نیز خواهد رسید.

تقی‌زادگان خاطرنشان کرد: البته اگر توافقات انجام شود، قیمت دلار تا کانال ۴۲ هزار تومان کاهش پیدا خواهد کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.