صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردار مشهد مقدس با حضور در روزنامه خراسان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این روزنامه با مدیر مسئول و اعضا هیات تحریریه این روزنامه دیدار و هفتادوپنجمین سالروز انتشار آن را تبریک گفت.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف در این دیدار وظیفه ذاتی رسانه‌ها را انعکاس مشکلات مردم، نقد دستگاه‌های خدمت‌رسان وبرقراری ارتباط بین مردم و مسئولان دانست و افزود: ما به عنوان مدیریت شهری از نقد منصفانه این روزنامه و سایر رسانه‌ها استقبال می‌کنیم، نقدی که هدفش اصلاح و خدمت رسانی بهتر به مردم باشد یک حسن است که توسط رسانه از جمله خراسان مطرح می‌شود و برهمین اساس از رسانه‌ها می‌خواهیم که ما را منصفانه نقد کنند.

وی با بیان اینکه تعریف و تمجید آسان، اما نقد منصفانه سخت است، خاطرنشان کرد: اینجانب در هر جایگاهی که حضور داشتم ارتباط خوبی با رسانه‌ها داشته و پاسخگوی آن‌ها بوده‌ام و تماس رسانه‌ها را بی پاسخ نمی‌گذارم، از جواب‌دادن منطقی و فنی به سئوالات رسانه‌ها شانه خالی نمی‌کنم.

شهردار مشهد تصریح کرد: به دنبال این هستیم که کار‌ها را در شهرداری شفاف و درست انجام دهیم و در این مسیر از رسانه هایی، چون خراسان می‌خواهیم چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای ما باشند و مطالبات مردم را به ما منتقل و در مقابل خدمات در بخش‌های مختلف را به مردم اطلاع رسانی کنید و اگر در همین خدمات رسانی ضعف یا اشکالی وجود داشت؛ منصفانه به مدیریت شهری منتقل کنید.

قلندرشریف اضافه کرد: البته برخی در فضای رسانه‌ای درگیر فضای زرد می‌شوند و به جای نقد منصفانه، تیتر‌هایی می‌زنند که با محتوایش متفاوت است یا نسبت درستی بین تیتر و اصل خبر نیست و بزرگنمایی و تضعیف غیر منطقی دارد.

وی ادامه داد: البته ما در مدیریت شهری ظرفیت خوب رسانه شهرآرا را دارد و از همکارانم در روزنامه نیز خواسته‌ایم که مطالبات مردم را در کنار انتشار مباحث و خدمات مدیریت شهری منعکس و اقدامات شهرداری را منصفانه نقد کنند، زیرا معتقدیم شهرآرا روزنامه مردم مشهد است.

شهردار مشهد افزود: درمجموع رسانه خراسان، قدس، شهرآرا و... درکنار سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد، می‌توانند با تعامل و همکاری در مسیر ائتلای فرهنگ مشهد و خراسان رضوی با محوریت امام رضا (ع) گام‌های بلندی بردارند و ما نیز از این موضوع حمایت خواهیم کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.