صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرماندار نقده گفت: آتش سوزی در بازارچه امین این شهر با حضور به موقع تیم‌های آتش نشانی کنترل و مهار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد نوبخت افزود: ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه امشب گزارش آتش‌سوزی بازارچه امین به آتش نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله نیروهای امدادی و آتش نشانی در این مکان حضور یافته و نسبت به خاموش کردن حریق اقدام کردند.

وی بیان اینکه برای اطفای حریق از تیم‌های اتش نشانی از شهرهای اطراف نقده و پتروشیمی ارومیه استمداد شد، اظهار کرد: به علت اینکه احتمال آتش سوزی مجدد در محل یاد شده وجود داشت اقدامات لازم در محل انجام شده و نیروهای آتش نشانی در محل حضور دارند.

نوبخت گفت: این بازارچه دارای ۸۰۰ مترمربع مساحت با ۵۰ مغازه پوشاک و مصالح ساختمانی بود و علت اولیه آتش سوزی اتصالات برق تلقی می‌شود.

فرماندار نقده با بیان اینکه این حادثه مصدومی نداشته‌ است، اضافه کرد: میزان خسارت‌ها بعد از حضور تیم کارشناسی بررسی و اعلام می‌شود.

شهرستان نقده در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است. / ایرنا

حمید محبوبی، سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی اظهار داشت: طبق گزارش واصله به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان ؛ ساعت ۲۱:۵۵ دقیقه روز یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ آتش سوزی در محل بازارچه امین شهرستان نقده گزارش شد.

وی افزود:۴ تیم امدادی از نجاتگران جمعیت هلال احمر نقده در محل حادثه حضور یافتند و هم اکنون در حال امداد رسانی به مصدومین و انتقال آنها به مرکز درمانی هستند.

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت:خوشبختانه آتش مهار شده اما این حادثه تا کنون ۲۰ مصدوم برجا گذاشته است و به دلیل وسعت حادثه احتمال افزایش مصدومین وجود دارد./ فارس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.