صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: مرزبانان استان در درگیری با گروهک تروریستی در منطقه مرزی سراوان ضمن جلوگیری از ورود اشرار مسلح به خاک میهن عزیزمان، با آنان درگیر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار رضا شجاعی اظهار داشت: شب گذشته مرزداران غیور استان سیستان و بلوچستان در درگیری با گروهک تروریستی در منطقه مرزی سراوان ضمن جلوگیری از ورود گروهک مسلح به خاک میهن عزیزمان با آنان درگیر شدند، که با مقاومت جانانه مرزبانان در دفاع از حریم کشور روبه‌رو شدند.

وی افزود: با توجه به آتش پر حجم مرزبانان و تلفات سنگین به تروریست‌ها در نقطه صفر مرزی و عدم توان رویارویی با مرزبانان به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند که دستگیری و انهدام این گروه تروریستی در دستور کار مرزبانان قرار دارد.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در این درگیری استوار دوم "حسن قورزائی" از کارکنان هنگ مرزی سراوان با رشادت و مقتدرانه در برابر اشرار مسلح و تروریست‌ها ایستادگی کرد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

گفتنی است، شهید استوار دوم "حسن قورزائی" این دلاور مجاهد مرزبانی سیستان و بلوچستان اهل و ساکن شهرستان زابل، متاهل و دارای ۲ فرزند است. 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.