صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست تاکید کرد: از نظر ما دیگر پروژه‌ای به نام میانکاله وجود ندارد و از لحاظ علمی و اقتصادی و نقشه آمایش استان این پروژه قابل اجرا نیست.

به گزارش شهرآرانیوز، علی سلاجقه در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت با اشاره به آخرین وضعیت پروژه میانکاله اظهار داشت: اصلا پروژه‌ای به نام میانکاله دیگر وجود ندارد چراکه هچ گونه مجوزی برای آن داده نشده است، اصل کار ما مبتنی بر نقشه آمایش استان است، در آنجا از لحاظ علمی، اقتصادی و اجتماعی چنین پروژه‌ای قابل اجرا نیست.

رئیس سازمان محیط‌زیست تاکید کرد: هیچ اتفاق خاصی رخ نداده است. تخلف انجام می‌شود. ما از دستگاه‌های قضایی استان، هم دادستانی و هم مجموعه قضایی استان می‌خواهیم که این کار از بعد قضایی دنبال شود.

سلاجقه در پاسخ به این سئوال که مگر پروژه به نتیجه نرسیده بود؟، گفت: نمی‌خواهم نبش قبر کنم، این پروژه از نظر ما تمام شده است.  

معاون رئیس‌جمهور همچنین درباره آب سد چم‌شیر بیان داشت: در حوزه سد چم شیر و حقآبه آن ما مشکلی نداریم. حقابه آن متناسب با محاسبه‌ای که انجام شده داده می‌شود. بحث‌هایی پیرامون کیفیت آب آن مطرح است که ما  جدای از اینکه وزارت نیرو کار خود  را انجام می‌دهد، ما نیز به عنوان دستگاه ناظر نمونه گیری انجام دادیم. با توجه به تراز آبگیری که تاکنون انجام شده است در آنجا مشکلی از لحاظ کیفیت آب وجود ندارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.