صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سخنگوی صنعت برق خراسان رضوی گفت: مشهد با یک میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک خانگی، تا‌ این لحظه شاهد پاداش ۲۷‌درصدی مشترکان به‌دلیل صرفه‌جویی در مصرف برق است.

حسن حشمتی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز درباره وضعیت مصرف برق مشترکان خانگی و غیرخانگی تصریح کرد: مشهد حدود یک میلیون و ۷۵۰ هزار مشترک دارد که از این تعداد، یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر آن مشترک خانگی هستند.

وی با بیان اینکه شاهد روند کاهشی مصرف و رعایت الگوی مصرف برق در ادارات هستیم، افزود: بیشترین قطعی برق اداره‌ها به‌دلیل ‌رعایت‌نکردن الگوی مصرف برق در هفته‌های اول طرح بوده است، اما اکنون شاهد صرفه‌جویی مصرف برق در ادارات هستیم. 

سخنگوی صنعت برق خراسان رضوی با اشاره به اینکه ۲۷‌درصد قبوض صادر‌شده در بخش خانگی شامل پاداش صرفه‌جویی شدند، تأکید کرد: در ماه خرداد برای حدود ۷۱۶ هزار مشترک خانگی در مشهد قبض صادر شده که ۱۹۳ هزار مشترک مشمول پاداش صرفه‌جویی شده‌اند و از این ۱۹۳ هزار مشترک نیز برای حدود ۷۲ هزار و ۵۸۰ مشترک قبض رایگان صادر شده ‌یا بستانکار شده‌اند که جمع مبلغ این پاداش‌ها ۴۰ میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه طرح پاداش به مشترکان برق تا شهریور ماه ادامه دارد، افزود: اگر مشترکان خانگی نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش مصرف داشته باشند، در قبوضشان بستانکاری اعلام خواهد شد. در این طرح به‌ازای هر کیلووات‌ساعت صرفه‌جویی، بین ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان به مشترکان پاداش داده می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.