صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دبیر اجرایی جشنواره بین‌المللی عکس «مزارات» از راه‌یابی ۱۱۶ اثر منتخب از داخل و خارج کشور به دومین دوره این جشنواره در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

امین ابراهیمی با اعلام این خبر در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: با توجه به نظر هیئت داوران دومین جشنواره بین‌المللی عکس مزارات، در مجموع ۵۹ اثر در بخش مزارات (مزار‌های اسلامی)» و ۵۷ اثر در بخش «نیایش (در ادیان آسمانی)» در این جشنواره پذیرفته و به بخش نمایشگاه راه یافته است که آن‌ها در کتاب آثار منتخب جشنواره نیز به چاپ خواهد رسید.

وی با بیان اینکه آثاری از ۹۶ عکاس شامل ۶۲ عکاس ایرانی و ۳۴ عکاس خارجی در این دوره جشنواره بین‌المللی عکس مزارات پذیرفته شده است، گفت: آثاری از عکاسانی از کشور‌های ترکیه، هندوستان، عراق، بنگلادش، امارات، ازبکستان، ایتالیا، هلند، پرتقال، بلژیک، آمریکا و همچنین ایران از شهر‌های مختلف به بخش نمایشگاه راه یافته است.

دبیر اجرایی دومین جشنواره بین‌المللی عکس مزارات افزود: نفرات برگزیده این دوره جشنواره همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه آن معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در ادامه فعالیت‌های خود با محوریت مکتب هنر رضوی، دومین جشنواره عکس مزارات را با همکاری معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی در سال جاری برگزار کرد که در مجموع ۷۶۴۳ اثر از ۱۰۷۱ عکاس به دبیرخانه جشنواره رسیده بود. داوری آثار نیز در روز‌های ۳۰ و ۳۱ خردادماه در مشهدمقدس انجام شده بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.