صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

قطار مسافربری مشهد-اصفهان صبح امروز دوشنبه در منطقه بادرود در شهرستان نطنز متوقف شد که به گفته مدیرکل راه آهن اصفهان، نقص فنی و از کار افتادن شدن موتور دیزل قطار دلیل آن بود.

به گزارش شهرآرانیوز، برخی از مسافران قطار مسافربری مشهد - اصفهان روز دوشنبه در تماس با این خبرگزاری از توقف این قطار در منطقه بادرود و معطلی چند ساعته آن‌ها در این محل خبر دادند.

این قطار دیروز ساعت ۱۶ از مشهد به سمت اصفهان حرکت کرده بود و امروز حدود ساعت پنج و ۳۰ دقیقه صبح در محدوده بادرود متوقف شد.

مدیرکل راه‌آهن اصفهان در این باره گفت: توقف این قطار مسافربری تنها به دلیل یک نقص فنی جزیی در دیزل قطار بوده است.



سیدرضا سادات حسینی افزود: برای رفاه حال مسافران این قطار و رفع هرچه سریعتر مشکل مذکور، یک دیزل مولد به محل اعزام شد و ساعت ۹ قطار مذکور از بادرود به سمت اصفهان حرکت کرد.

وی با تاکید بر اینکه آرامش و رفاه مسافران قطار برای ما اولویت دارد، اظهار داشت: با توجه به تاخیر پیش آمده در صورتی که زمان تاخیر از چهار ساعت بیشتر شود طبق قانون، ۵۰ درصد از هزینه بلیط به مسافران عودت داده می‌شود و مسافران می‌توانند با درست داشتن مدارک شناسایی و بلیط با مراجعه به آژانس‌های معتبر سطح کشور، مبلغ خسارت را دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: مقرر بود این قطار ساعت هفت و ۳۰ دقیقه امروز صبح به اصفهان برسد، اما با توجه به مشکل فنی پیش آمده حدود ۱۲ ظهر خواهد رسید.



استان اصفهان در سال ۱۳۴۷ به شبکه سراسری راه‌آهن کشور پیوست و دارای ۶۸۱ کیلومتر و ۶۷۷ متر خط اصلی، ۱۸۸ کیلومتر خط مانوری و ۶۶ کیلومتر خط صنعتی و تجاری ریلی است.

سهم راه‌های ریلی نسبت به کل راه‌ها در استان اصفهان ۱۸ درصد، سهم جابه‌جایی مسافر در راه‌آهن نسبت به همه بخش‌ها هشت درصد و سهم حمل و نقل باری در راه‌آهن نسبت به کل در استان ۲۵ درصد است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.