صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سامانه اطلاع‌یابی جشن‌های مردمی عید غدیر مشهد مقدس به همت ستاد مردمی جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی خراسان رضوی راه‌اندازی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در آستانه ۱۸ ذی‌الحجه و عید بزرگ شیعیان، سامانه جشن‌های مردمی عید غدیر با هدف استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری این رویداد بزرگ راه‌اندازی شد.

این سامانه که از چندی پیش برای اطلاع‌یابی از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری جشن‌های عید غدیر فراخوانی منتشر کرده بود، فضایی برای متمرکز کردن اطلاعات تشکل‌های مذهبی، هیئت‌های مذهبی، موکب‌ها، مساجد و دیگر ظرفیت‌های مردمی محسوب می‌شود.

اطلاعات موجود در این سامانه استفاده از ظرفیت‌های مردمی را در برگزاری گسترده جشن‌های مردمی عید غدیر تسهیل می‌کند و از سوی دیگر مردم با مراجعه به این سامانه می‌توانند از محل برگزاری جشن‌ها مطلع شوند.

برگزاری جشن، نورافشانی، پذیرایی، توزیع غذا، تولیدات رسانه‌ای و اجرای نمایش برنامه‌هایی است که هر یکی از این نهاد‌های مردمی برای اجرای آن‌ها یا بخشی از آن برنامه‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.

اکنون این اطلاعات به صورت متمرکز در سامانه موجود است و مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه ghadir8.ir از محل برگزاری جشن‌ها و جزئیات اجرای برنامه‌های هر جشن مطلع شوند.  

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.