صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

همزمان با دهه مبارک فجر، عملیات کلنگ زنی و احداث ۱۵هزار واحد مسکونی با مشارکت سازمان بهزیستی کشور و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) ویژه افراد دارای معلولیت و خانوارهای تحت پوشش بهزیستی با حضور رییس سازمان و مدیران بهزیستی خراسان رضوی در نیشابور انجام شد.

به گزارش شهرآرانیوز، رییس سازمان بهزیستی کشور در این مراسم اظهار داشت: یکی از وظایف بهزیستی توانمندسازی مددجویان است و یکی از موضوعات مهم برای خانوارهای بهزیستی موضوع نداشتن مسکن است که در سبد خانواده ها سنگینی می کند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه  اجتماعی با بیان این مطلب که ۸۰ هزار واحد در دولت تدبیر و امید به مددجویان واگذار شده است، گفت: واگذاری های گذشته به صورت تسهیل گری مسکن بوده و بخشی توسط خود خانواده بازپرداخت به صورت وام بوده است و بخشی از طرف خیرین تامین می شد در پروژه افراد دارای ۲ معلول که از سال ۹۴ توسط ۵ مجموعه مدیریت و راهبری می شود و ۱۴ هزار خانوار احصاء شدند.

 

وحید قبادی دانا در ادامه افزود: طرح جدید مسکن مددجویان در قالب همکاری سازمان بهزیستی و قرارگاه  سازندگی خاتم الانبیا انجام خواهد گرفت که مجموعا ۱۵۰۰۰ واحد مسکونی در نظر گرفته شده است که در فاز نخست آن ۱۵۰۰ واحد مسکونی ظرف یکسال ساخته خواهد شد که سهم دولت و بهزیستی ۷۵ درصد و قرار گاه خاتم الانبیاء، ۲۵درصد به لحاظ ریالی خواهد بود و اجرای پروژه نیز با قرارگاه خاتم الانبیاء است.

رییس سازمان بهزیستی کشور در پایان گفت: امیدواریم ظرف یکسال پروژه به پایان برسد و سال آینده در مشهد مقدس میزبان ۱۵۰۰ خانوار دارای معلولیت شدیدی باشیم که شروع این پروژه از استان آنها و شهرستان نیشابور کلید خورده است.

 

منبع: روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.