صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون جوانی جمعیت گفت: مهمترین تسهیلات، وام ازدواج جوانان است که با وقفه روبرو شده و آقای رییس جمهور نیز دستوری در این زمینه صادر کردند.

احسان قاضی‌زاده هاشمی، در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار داشت: ما دو موضوع داریم. یک موضوع نهضت ملی مسکن برای هدف گذاری‌که دولت انجام داده و یک مسئله اجرای قانون حمایت از خانواده و‌جوانی جمعیت است.

وی گفت: این قانون در مجلس یازدهم به تصویب رسید. الان دو سال است که اجرایی شده است. همچنین یکی از اقداماتی که دیده شده اعطای زمین رایگان به خانواده‌هایی است که دارای چهار فرزند زیر بیست سال است.

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشوق‌هایی در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در نظر گرفته شده است. یکی از این مشوق‌ها اهدای زمین رایگان است. امیدواریم‌ این کار ادامه پیدا کند و گستره آن در همه شهر‌ها باشد.

وی درباره تسهیلات بانکی گفت: مهمترین تسهیلات، تسهیلات ازدواج جوانان است که با وقفه روبرو شده که آقای رییس جمهور نیز دستوری در این زمینه صادر کردند که پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان با سرعت پیگیری و انجام شود.

قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: تسهیلات دیگر فرزندآوری است که باید پرداخت شود. جلسات متعددی نیز در این زمینه با بانک مرکزی و مسئولان اقتصادی کشور برگزار کرده‌ایم لذا امیدواریم این تسهیلات هم پرداخت و اجرایی شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.