صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

خراسان رضوی گرم خواهد شد (١٨ تیر ماه ١۴٠٢)

  • کد خبر: ۱۷۳۳۵۲
  • ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از فردا خراسان رضوی تحت تاثیر جریانات جنوبی و هوای گرم قرار خواهد گرفت و انتظار می‌رود طی روزهای آینده هوای گرمی بر استان حاکم شود.

آذر رضایی‌پور در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با دمای هوای ١٢ و سرخس با دمای هوای ۴٠ درجه به ترتیب خنکترین و گرمترین شهر‌های خراسان رضوی بوده‌اند. همچنین بیشترین شدت وزش باد در شهرستان داورزن با سرعت ۵٨ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی بین ۲۱ و ٣۵ درجه را به ثبت رسانده، گفت: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرمترین ساعات به ٣۵ درجه و در خنکترین ساعات به ٢٢ درجه خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از فردا استان تحت تاثیر جریانات جنوبی و هوای گرم قرار واهد گرفت و انتظار می‌رود طی روز‌های آینده هوای گرمی بر استان حاکم شود.

وی گفت: دمای هوا در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه، ۲۰ و ۲۱ تیر، افزایش قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت؛ به گونه‌ای که در مناطق گرمسیر دما به ۴۵ درجه و در اکثر نقاط به ۴٠ درجه خواهد رسید.
رضایی‌پور تاکید کرد: همچنین از روز چهارشنبه بر شدت و سرعت وزش باد افزوده خواهد شد.

توجه به گزارش پایش آلاینده‌های زیست‌محیطی مشهد مقدس شاخص کیفیت ٢۴ ساعت گذشته این کلانشهر روی شاخص ۶۴ بوده و امروز مشهد با شاخص ۶٣ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.