صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر بیمارستان آریا اهواز گفت: سیستم تاسیسات و برق بیمارستان در مدار است و هیچگونه خلل و مشکلی برای خدمات‌رسانی بیمارستان و مراحل درمانی و بالینی بیماران ایجاد نشد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسینی شفیعی اظهار داشت: در ساعت ۱۳:۳۰ امروز به دلیل شدت گرما و افزایش دما در سطح شهرستان اهواز، کابل‌های ورودی برق بیمارستان و مفصل‌ها دچار آتش‌سوزی شدند و برق بیمارستان از مدار خارج شد.

وی افزود: بلافاصله پس از قطعی اتصال، سه دیزل ژنراتور بیمارستان وارد مدار شد و برق بیمارستان بدون کوچک‌ترین مشکل وصل شد.

مدیر بیمارستان آریا اهواز با اعلام اینکه تا این لحظه هیچگونه مشکلی پیش نیامد، گفت: سیستم تاسیسات بیمارستان در مدار است و هیچگونه خلل و مشکلی برای خدمات‌رسانی بیمارستان و مراحل درمانی و بالینی بیماران ایجاد نشد.

شفیعی بیان کرد: همزمان با بروز این حادثه نیرو‌های عملیاتی توزیع برق و همچنین خودرو‌های آتش نشانی در محل وقوع حادثه حاضر شدند و ایمن سازی محل و اتصال برق ورودی بیمارستان پرداختند.

وی شایعات مربوط به فوت یک بیمار متاثر از قطعی برق بیمارستان را تکذیب کرد و در ادامه توضیح داد: با فعال شدن دیزل ژنراتور‌ها و تامین برق بیمارستان، هیچگونه مشکلی در ارائه خدمات درمانی پیش نیامده و حال همه بیماران خوب و شرایط بیمارستان مساعد است.

مدیر بیمارستان آریا اهواز در پایان از اتصال برق ورودی بیمارستان پس از پنج ساعت عملیات تعمیرات و عیب یابی، خبرداد.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.