صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

هفته فرهنگی ایران و روسیه برگزار شد + فیلم

  • کد خبر: ۱۷۳۴۳۸
  • ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲
رویداد فرهنگی مشترک بین دو کشور، به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در روسیه و با همکاری سفارت ایران، از سوی اداره کل همکاری‌ها و تنظیم‌گری محصولات فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تدارک دیده شده بود.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته فرهنگی ایران در روسیه روز سه‌شنبه ۱۳ تیر با حضور محمدمهدی اسماعیلی و اولگا لیوبیموا وزیر فرهنگ روسیه در مجموعه فرهنگی بزرگ ودنخا شهر مسکو آغاز به کار کرد.

در رویداد هفته فرهنگی ایران و روسیه برنامه‌های گوناگونی از حوزه‌های نمایشگاه آثار تجسمی، فرش، صنایع خلاق هنری، موسیقی، نشست‌های فرهنگی و فیلم و پویانمایی تدارک دیده شده بود که در طول ۶ روز برگزار شد.

این رویداد فرهنگی مشترک بین دو کشور، به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در روسیه و با همکاری سفارت ایران، از سوی اداره کل همکاری‌ها و تنظیم‌گری محصولات فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تدارک دیده شده و از ۱۳ تا ۱۸ تیر با اجرای برنامه‌های فرهنگی متعدد برگزار شد.

برنامه‌های هفته فرهنگی ایران در روسیه سه‌شنبه ۱۳ تیر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر فرهنگ فدراسیون روسیه با افتتاح نمایشگاه هنر‌های ایرانی در مجموعه نمایشگاهی ودنخا مسکو آغاز شد و با اجرای مشترک موسیقی اصیل ایرانی توسط ارکستر ملی ایران و ارکستر ملی جوانان روسیه نیز همراه بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.