صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

افزایش قیمت شکر غیر قانونی است

  • کد خبر: ۱۷۳۴۸
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۵
معاون سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان تاکید کرد: شکر دارای نرخ مصوب است و هیچ فروشنده‌ای حق افزایش قیمت آن را ندارد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ «داود موسوی» با اشاره به تخصیص ارز دولتی برای واردات شکر، افزود: بر این اساس، نرخ شکر درب کارخانه کیلویی چهار هزار و ۵۰ تومان بوده و با توجه به اینکه در بسته بندی‌های متنوع عرضه می‌شود، نرخ آن به تناسب نوع و وزن کالا تغییر می‌کند.

معاون سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اضافه کرد: نرخ شکر ۹۰۰ گرمی پنج هزار و ۴۰۰ تومان، شکر فله یک کیلوگرمی در مبادی توزیع چهار هزار و ۷۰۰ تومان و شکر سفید بسته‌بندی یک کیلویی پنج هزار و ۹۰۰ تومان تعیین شده است.

وی افزود: هیچ تغییری در نرخ‌های شکر انجام نشده و در مبادی توزیع، فروشندگان حق تخلف از نرخ‌های اعلامی را ندارند.

به گفته موسوی، ذخایر شکر در وضعیت مناسب قرار دارد و عرضه در شبکه‌های مطمئن همچون میادین میوه و تره بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بدون هیچگونه محدودیتی انجام می‌شود.

معاون سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان خاطرنشان‌کرد: نظارت بر بازار شکر به منظور جلوگیری از هر گونه تخلفات گران‌فروشی در دستور کار بازرسان در سراسر کشور است، و مردم هم می‌توانند از طریق سامانه‌های نظارتی از جمله سایت ۱۲۴.ir و اپلیکیشن اعلام قیمت ١٠٠ قلم کالای اساسی، گرانفروشی‌ها را گزارش دهند.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.