صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردار مشهد گفت: در مشهد پیش از پیاده‌سازی هر پروژه‌ای مسائل مربوط به زیرساخت‌های پدافندی آن مورد بررسی قرار می‌گیرد. علاوه بر این برای آن دسته از پروژه‌هایی که پیشتر اجرا شده هم مطالعات پدافندی صورت می‌گیرد.

محمدرضا قلندر شریف امروز، ۲۲ تیر، در حاشیه برگزاری نشست هم‌اندیشی با مدیران شهرداری مشهد در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز با بیان اینکه پدافند غیرعامل موجب کنترل و هدایت مناسب و همچنین کاهش آسیب‌ها می‌شود، اظهار کرد: از همین رو یکی از مسائل مهمی که مدیریت شهری مشهد تلاش می‌کند آن را در اجرای پروژه‌های زیربنایی و روبنایی پیاده‌سازی کند، الزامات پدافند غیرعامل است.

وی اضافه کرد: در حقیقت پیش از پیاده‌سازی هر پروژه‌ای مسائل مربوط به زیرساخت‌های پدافندی آن مورد بررسی قرار می‌گیرد. علاوه بر این برای آن دسته از پروژه‌هایی که پیشتر اجرا شده هم مطالعات پدافندی صورت می‌گیرد.

قلندر شریف با اشاره به حجم بالای سفر‌ها به مشهد در بسیاری از ایام سال تصریح کرد: در چنین ایامی مجموعه‌های خدمات‌رسان موجود به تنهایی از پس خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران برنمی‌آیند؛ از همین رو اماکن و مجموعه‌های دیگری برای این منظور راه‌اندازی می‌شود که فعالیت همه آن‌ها با رعایت نکات ایمنی و پدافندی است.

شهردار مشهد افزود: البته یکسری مجموعه‌های غیرمجاز نیز در مشهد بدون رعایت نکات ایمنی فعالیت دارند که این مساله را باید با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط مدیریت کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.