صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای خراسان رضوی از تحویل اولین دستگاه‌ها برای نوسازی ناوگان ماشین‌آلات راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، جعفر شهامت در این باره اظهار کرد: در راستای قرارداد‌های منعقدشده برای خرید ۸ دستگاه لودر و یک دستگاه بیل مکانیکی به‌ارزش ۴۵۰ میلیارد ریال، اولین دستگاه‌های خریداری‌شده شامل یک دستگاه لودر و بیل مکانیکی در چارچوب پروژه نوسازی ناوگان ماشین‌آلات با موفقیت تحویل داده شد. 

وی افزود: برای رسیدن به وضعیت پایدار نیاز فوری به تهیه یک‌صد دستگاه ماشین‌آلات راهداری جدید داریم تا در شرایط مختلف خدمات‌رسانی مناسب‌تری به زائران و هم‌استانی‌های عزیز در طول راه‌ها داشته باشیم که ده درصد آن طی ۲ ماه آتی محقق می‌شود.

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی بیان کرد: دستگاه‌ها با استفاده از توان شرکت‌های داخلی تهیه شده‌اند و اطمینان داریم که در ارتقای کیفیت خدمات ارائه‌شده توسط ناوگان ماشین‌آلات نقش مهمی خواهند داشت.

شهامت تأکید کرد: پروژه نوسازی ناوگان ماشین‌آلات اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی برای بهبود شرایط و ارتقای کیفیت خدمات ارائه‌شده و کاهش سنی ناوگان از ۳۰ سال به کمتر از ۲۰ سال در گام اول و با مشارکت منابع استانی و ملی در حال اجراست.

وی در پایان افزود: پس از تحویل اولین دستگاه‌ها، طبق برنامه‌ریزی، تحویل دستگاه‌های دیگر نیز طی ۲ ماه آینده در دستورکار قرار دارد و در صورت تأمین اعتبار، آمادگی برای واردات ماشین‌آلات باکیفیت زیر ۵ سال را در استان داریم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.