صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

هفته گذشته مشهد گرمترین روز‌های فصل تابستان را تا به این لحظه پشت سر گذاشت، در همین حال در روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه اوج مصرف برق در مشهد ثبت شد.

حسن حشمتی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز با تایید این مطلب گفت: مصرف برق در مشهد در روز چهارشنبه ۲۱ تیر ماه در مقایسه با روز مشابه سال گذشته ۴ درصد افزایش یافت؛ اما برق مشترکان مطابق برنامه و بدون خاموشی تأمین شد.
سخنگوی صنعت برق خراسان افزود: روز چهارشنبه هفته گذشته با توجه به اینکه هفته گرمی را سپری کردیم، مصرف برق ۱۸۵۲ مگاوات در زمان اوج مصرف به ثبت رسیده است.

به گفته وی، مصرف بیش از ۸۰ درصد مشترکان در سطح استان به لحاظ تعداد، در حد الگوی مصرف است، عموم مشترکان خانگی همکاری خوبی با شرکت برق دارند. ۲ درصد از مشترکان هم بالای دو برابر الگوی مصرف قرار دارند که با توجه به افزایش مصرف برق، به هر میزان که بتوانیم مصرف را کاهش دهیم، کمک شایانی به تراز تولید و مصرف برق خواهد شد.

حشمتی همچنین از افزایش حدود ۱۱ درصدی مصرف برق در استان خراسان رضوی نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: سهم بخش خانگی از مصرف برق در استان ۳۳ درصد، کشاورزی ۲۷، صنایع ۲۲ درصد و مابقی ۲۱ درصد است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.