صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

باشگاه پیکان سامان فلاح را به استقلال نمی‌دهد

  • کد خبر: ۱۷۴۴۳۰
  • ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
باشگاه پیکان به طور رسمی اعلام کرد سامان فلاح را به باشگاه استقلال نخواهد داد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه پیکان رسما اعلام کرد پیشنهاد باشگاه استقلال برای معاوضه سامان فلاح یا علیرضا رضایی، دروازه‌بان استقلال را نپذیرفته است.


در همین راستا ابتدا باشگاه استقلال ابتدا پیشنهادی ۱۰ میلیارد تومان را به پیکان ارائه کرد که این موضوع با مخالفت خودروسازان همراه شد. در ادامه علی خطیر به صورت شفاهی از ابراهیم شکوری درخواست کرده حاضر است در ازای جذب مدافع ملی‌پوش، علیرضا رضایی، دروازه‌بان دوم استقلال را به پیکان بدهد و مبلغی را نیز پرداخت کند که این پیشنهاد نیز مورد موافقت قرار نگرفت. هرچند در این زمینه استقلال نامه رسمی به باشگاه پیکان ارسال نکرده، اما در همین مذاکره شفاهی، شکوری به سرپرست استقلال اعلام کرده این باشگاه با توجه به نفرات جوانی که در لیست خود دارد، نیازی به حضور بازیکنان جوان تیم‌های دیگر ندارد و البته برای کسب درآمد، فقط در ازای دریافت مبلغ موردنظرش فلاح را خواهد فروخت.  

به این ترتیب ماجرای حضور فلاح در استقلال با مشکل بزرگی به نام تامین پول مواجه شده و تا زمانی که باشگاه استقلال نتواند این مبلغ را تامین کند، قادر به جذب فلاح نیست و با توجه به وضعیت به وجود آمده در باشگاه استقلال و مشکلات عدیده مالی بعید است که خطیر قابلیت تامین این بودجه را داشته باشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.