صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

یکی از افشاگران چینی اخبار دنیای فناوری ادعا کرده است که شیائومی ۱۴ یک ترابایت حافظه خواهد داشت.

به‌گزارش شهرآرانیوز، با آنکه هنوز تا عرضه گوشی شیائومی ۱۴ در ماه دسامبر ۲۰۲۳ (آذر و دی ۱۴۰۲) چند ماه باقی مانده است، افشاگران جهان تکنولوژی تا به امروز بسیاری از ویژگی‌های آن را لو داده‌اند.

در همین راستا، یکی از افشاگران چینی گفته است که شیائومی ۱۴ با حداکثر یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد. گفتنی است که شیائومی گوشی پیشین خود را با حداکثر ۵۱۲ گیگابایت به بازار عرضه کرده بود که مطابق انتظار از کارت حافظه نیز پشتیبانی نمی‌کرد.

این افشاگر چینی که سابقه خوبی در انتشار این اخبار دارد همچنین از حسگر ۵۰مگاپیکسلی دوربین اصلی این گوشی خبر داده است که یک لنز تله‌فوتو با حسگر ۱/۱.۲۸اینچی دارد. شیائومی ۱۴ که یک نمایشگر تخت با حاشیه‌های بسیار باریک خواهد داشت، مطابق اخبار درزکرده پیشین، در درون یک باتری ۴۸۶۰ میلی‌آمپرساعتی و نیز پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 دارد، پردازنده‌ای که سازنده هنوز آن را معرفی نکرده است.

گفتنی است که در حال حاضر در بازار ایران گوشی‌های اندکی را می‌توان یافت که یک ترابایت حافظه داشته باشند. حال، شیائومی ۱۴ نیز در آینده‌ای نزدیک به این جمع خواهد پیوست، اما، با توجه به وضع بد عرضه شیائومی ۱۳ در کشور ما، بعید است سری جدید هم به‌راحتی به دست هواداران ایرانی شیائومی برسد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.