صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پخش یک مسابقه مداحی ویژه نوجوانان

  • کد خبر: ۱۷۵۰۶۳
  • ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲
«نونوا» که یک مسابقه مداحی ویژه نوجوانان است یکی از ویژه‌برنامه‌های شبکه رادیویی صباست که به‌مناسبت فرارسیدن ایام شهادت امام حسین (ع) پخش خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مسابقه مداحی «نونوا»، ویژه نوجوانان، به‌مناسبت فرارسیدن ماه محرم از شبکه رادیویی صبا پخش می‌شود.

«نونوا» عنوان یکی از ویژه‌برنامه‌های این شبکه رادیویی است که به‌مناسبت فرارسیدن ایام شهادت امام حسین (ع) پخش می‌شود.

این برنامه در قالب یک مسابقه مداحی، ویژه نوجوانان، در ایام محرم روی آنتن می‌رود.

محمد کیانی، تهیه‌کننده این برنامه، گفت: «نونوا» با اعلام فراخوانی ویژه مداحی نوجوانان و دریافت فایل‌های صوتی از علاقه‌مندان آغاز شد. از آثار ارسالی، حدود ۵۰ اثر انتخاب شد و نوجوانان برای مداحی در حضور اساتید به استودیو فراخوانده شدند.

او ادامه داد: در این محفل، حضور اساتید و کارشناسان تنها برای تشویق و بیان نکاتی برای موفقیت در این مسیر است؛ رقابتی در کار نیست و نگاه این برنامه به مداحی نگاهی دلی است و برای عشق و ارادت نیز نمی‌توان هیچ سنگ محکی را در نظر گرفت، به‌ویژه برای این گروه سنی.

داوری و کارشناسی این برنامه بر عهده محمد جواهری فکور (پژوهشگر و مدرس فن بیان)، مجید طاهری (شاعر و مداح اهل بیت) و محمود تاری (شاعر و کارشناس اشعار آیینی) بود، که مداحی هریک از نوجوانان را از ابعاد مختلف متن و شعر نوحه، و صدا و لحن مداحی کارشناسی می‌کردند و نکاتی را به شرکت‌کنندگان و مخاطبان یادآور می‌شدند.

برنامه «نونوا»، از چهارشنبه، اول محرم، هر شب، ساعت ۲۰، به تهیه‌کنندگی محمد کیانی و با اجرای هادی خادم‌حسینی و با هماهنگی ماهان دهقان‌نیری و احسان احمدی پخش می‌شود.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.