صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: ۷۰۰ نفر از دانش آموزان با نیاز‌های ویژه در قالب کاروان زیارت اولی‌ها به اردوی یک روزه مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، علی‌ رضازاده  با بیان اینکه سفر معنوی نقش مهمی در تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان دارد، اظهار کرد: باهدف تقویت ساحت اعتقادی، عبادی و اخلاقی، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، ۷۰۰ نفر از دانش آموزان بانیازهای ویژه، در قالب کاروان زیارت اولی‌ها به اردوی یک روزه مشهد مقدس اعزام شدند.

 رضازاده گفت: اردو‌های زیارتی با هدف بهره گیری از فضای معنوی زیارتی، بصیرت‌ افزایی و ایجاد روحیه نشاط و پویایی در بین دانش آموزان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اولین اردوی زیارتی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، با همکاری معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت، در بهمن سال گذشته و با حضور ۸۰۰ دانش‌آموز برگزار شد، افزود: در این اردو میزبان ۷۰۰ دانش آموز با نیاز ویژه از حدود ۲۰ شهرستان و ۳۰ مدرسه هستیم .

معاون آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی با بیان اینکه این سفر با همکاری معاونت خدمات اجتماعی بنیاد برکت آستان قدس رضوی و حوزه فرهنگی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان برگزار شده است، تصریح کرد: دانش آموزان دختر و پسر استان که تاکنون توفیق زیارت امام رضا(ع) پیدا نکرده بودند، به این سفر معنوی اعزام و از برنامه‌های فرهنگی و هنری حرم رضوی بهره مند شدند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.