صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: جلسه قرارگاه تحول محیط زیست برای هماهنگی مدیریت پدیده گرد و غبار تشکیل شده و انتظار داریم اگر قرار است در حوزه گرد و غبار استان تحولی صورت بگیرد از همه ابزار‌ها استفاده شود.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد خدایی عصر امروز در کارگروه سیاست گذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گرد و غبار در قرارگاه تحول محیط زیست استان خراسان رضوی افزود: آنچه در دو سال پیاپی شاهد آن بودیم کاهش بارندگی‌ها و نصف شدن آب سد‌ها است و برای آن درحال برنامه ریزی و اجرا هستیم.

وی گفت‌: از عمر قرارگاه تحول محیط زیست استان خراسان رضوی یکسال می‌گذرد و برای همه دستگاه‌ها وظایفی طراحی شده است. اگر در یک مجموعه نگاه تحولی وجود داشته باشد امکان عملیاتی شدن آن نیز وجود خواهد داشت.

خدایی ادامه داد: شهرستان‌های خواف و سرخس را از یکسال پیش هدف گذاری کرده‌ایم و برای آن‌ها نیز برنامه‌ای در قالب پنج ماموریت تهیه که آن برنامه نیز در شورای برنامه ریزی استان تصویب شده است.

وی گفت: انتظار ما این است که اگر میخواهیم در حوزه مدیریت و پیشگیری از گرد و غبار تحولی صورت بگیرد باید از همه ابزار‌ها و امکانات استفاده کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: همه دستگاه‌های مربوط به حوزه محیط زیست باید پاسخ گوی عملکرد خود باشند و هیچ کوتاهی از هیچ دستگاهی قابل قبول نیست.

وی با اشاره به مدیریت پدیده گرد و غبار در برخی استان‌ها گفت: مدیران استان خراسان رضوی نیز باید به الگو‌های داخلی رجوع کنند و از تجربیات آن‌ها استفاده کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.